Çağrı merkezleri için geliştirdiğimiz 3K-Cloud ve 3K-CRM ürünleri ile tek seferde hem santral hem de CRM arayışlarından kurtulun. Projenize özel revizeler uygulandıktan sonra 3K-Cloud ile istediğiniz kadar agent tanımlayarak bulut santral ile aramalarınızı gerçekleştirebilir 3K-CRM ile de bu aramalarınızı planlayabilirsiniz. Müşteri datalarınız güvenle korunurken en ufak detaylar dahi raporlarınıza yansıtılır.

Mevcut çağrı merkeziniz de ki alt yapı ve yazılım alanı gerekli kontroller sağlandıktan sonra revize edilerek güvenlik (firewall) ve data akışı senaryoları güçlendilir. İsteğe göre santraliniz izlemeye alınarak olağan dışı uzun süreli çağrılar sistem tarafından tespit edilerek görüşmeler sonlandırılır. Dışarıdan gelebilecek hack saldırıları ile oluşabilecek yüksek faturalardan da tek seferde kurtulmak mümkün olur.